Wednesday 2 August 2017

A LOVELY DARBE

 BU BİR DARBEDİR


Evet arkadaşlar bu what the phunk sitesi artık İngilizce yayından vazgeçmiş ve Türkçe yayın yapmaya başlamıştır. Bu bir sınıf kararı olmayıp sadece tek bir kişiye ait bir karardır. Yani kısacası bu siteye kimse bakmadığı için ben de bir yayın yapayım dedim, ama İngilizcem yeterli düzeyde olmadığı için Türkçe yazmaya karar verdim. Nasıl olsa en çok tıklanan yayın 10 tıklanma aldığına göre bu yayın en fazla 1 tıklanma alır diye düşünüyorum, ki o tıklanmanın sahibi de ben olacağım. O yüzden bu yayını dikkate almayın ve what the phunk sitesinde ÇOK KEYİFLİ gezintinize devam edin. 


Teşekkürler ,
ATA ÇAKIR  
(bu sitenin yeni yöneticisi)



DİP NOT: Kusura bakmayın Birkan Hocam ve değerli sınıf arkadaşlarım ama en son yayın Cenevizlerden kalmaydı o yüzden bu siteye el koymaya karar verdim. Kimse sahiplenmiyorsa ben sahipleneyim bu terk edilmiş bloğu. Adı da güzel sonuçta. Yeniden teşekkürler... 



DİP NOT 2 : BU BİR DARBEDİR (YAR GRUBU) BU SENE OKUL BAŞKANLIK SEÇİMİNDE GÖRÜŞMEK ÜZERE

coup ile ilgili görsel sonucu

No comments:

Post a Comment